f64.ro%20

Operatorul de telefonie mobila Cosmote lanseaza un nou brand numit Frog, care este un produs prepaid adaptat tinerilor si nevoilor lor specifice de comunicare.

Frog a fost conceput pentru tinerii care folosesc telefonul mobil ca pe un portal de comunicare si divertisment. Pe langa ofertele de voce si text, acestia primesc si alte beneficii. Sub umbrela Frog vor mai fi lansate si alte produse”, a declarat Costas Kapetanopoulos, director de marketing si comunicare Cosmote.”

Aceasta cartela se activeaza printr-o reincarcare de minim 4€ si vei primi 48 euro credit bonus, câte 1 euro credit bonus lunar timp de 48 de luni de la activare.

Dupa aceasta activare a cartelei FROG, utilizatorii pot activa extraoptiunea care merge dincolo de pachetele traditionale ce includ servicii de voce si SMS, intr-un singur pachet.

Astfel, cu extraoptiunea Frog, clientii vor beneficia de navigare nelimitata pe Internet de pe telefonul mobil prin intermediul serviciului web’n’walk, 15 MMS-uri incluse catre utilizatorii Frog si Cosmote, notificari gratuite atat de la cat si catre Twitter, serviciul Muziton.

De asemenea, pachetul de voce si SMS include apeluri nelimitate de voce si SMS-uri in grupul Frog, 1000 de minute si 1000 SMS-uri catre Cosmote, 70 minute si 70 SMS-uri catre alte retele nationale. Costul extraoptiunii este de 6 euro.

Pentru utilizatorii Frog a fost creat un nou serviciu gratuit si usor de utilizat prin care vor putea verifica daca un anumit numar de telefon apartine Cartelei Frog, fie prin accesarea standard de canale Self Care (1234/*100#) fie prin formarea numerelor scurte 777/*777#.

© Copyright 2010 - 2016 Adrian Benea . All Rights Reserved.

HostVision HostVision HostVision
evomag.ro
%d bloggers like this: