Imi plac puzzle game-urile, si mai ales cele match-three. In general acesta iti pun mintea la contributie si iti creeaza si o dorinta de a ajunge  cat mai departe in joc(cel putin pentru mine este intotdeauna o curiozitate). Nu toate jocurile de acest gen au un grad de dificultate ridicat insa sunt cateva care pot sa iti creeze ceva probleme in aventura ta, la fel cum o face si Puzzle Quest.

Legacy: Mystery Mansion nu este un joc foarte complicat insa are cateva niveluri care iti dau ceva batai de cap si pe care nu vei putea sa le rezolvi intotdeauna din prima incercare.

Povestea acestui joc se bazeaza pe o casa parasita si bantuita, a carei trecut misterios ascunde o multime de obiecte vechi, pe care tu trebuie sa le descoperi intr-un match-three puzzle game. Casa este impartita in cinci incaperi diferite. In fiecare dintre acestea se afla cinci obiecte vechi,  care te vor ajuta la “reconsructia” casei si implicit la rezolvarea misterului. Aceste obiecte vechi sunt formate din mai multe piese care sunt ratacite prin intreaga incapere. Trebuie sa colectezi toate piesele care formeaza acel obiect prin prin scoaterea fiecareia din puzzle prin partea de jos a acestuia. Pentru fiecare incapere ai la dispozitie fix 5 minute sa descoperi piesele pierdute. Atunci cand nu ai solutii pentru urmatoarele mutari, poti folosi cu incredere maturile bonus care te vor ajuta sa rascolesti prin mizeria si dezordinea din incapere.

Legacy: Mystery Mansion iti ofera o experienta interesanta si placuta, alaturi de o muzica care te face sa traiesti parca in anii in care casa era “vie”. Fiecare dintre niveluri se desfasoara intr-un decor diferit, de la unul infricosator pana la unul calduros, si cu piese de puzzle diferite.

Legacy nu te poate duce niciodata in starea de Game Over, deoarece nu ai nici o “viata” pe care o poti pierde astfel ca oricine poate sa rezolve misterul casei mai devreme sau mai tarziu. Totul depinde de rabdarea, priceperea si norocul fiecaruia dintre jucatori pentru a putea rezolva misterul.

4 din 5 pentru  Legacy: Mystery Mansion.

Jocul costa 0,79 €si poate fi descarcat din Legacy: Mystery Mansion - Appache Mobile