Kami Retro este un joc care imi adce aminte de vechile jocuri de pe Atari sau Nintendo, gen Super Mario Bros, Legend of Zelda sau Lemmings.

Este un puzzle foarte original si cu un concept de joc foarte simplu. Tot ce trebuie sa faci este sa treci fiecare nivel alaturi de eroul tau, prin plecarea dintr-un loc verde si terminarea intr-un loc rosu de pe fiecare harta, colectand in drumul tau cat mai multe stele pentru a acumula puncte. Jocul are 60 de niveluri diferite care sunt impartite la fel ca in Angry Birds sau Cut The Rope.

Controlul este unul foarte simplu, treci degetul peste ecran spre directia in care vrei sa sari sau sa te intorci. In unele niveluri poti sa misti anumite obiecte cum ar fi platforme sau ventilatoare care te propulseaza peste obstacolele mai mari pentru a ajunge la final. Pare destul de simplu la prima vedere insa trebuie sa tii cont ca la fiecare nivel trebuie sa traversezi eroul de patru ori de la start la finish pentru a obtine punctele maxime,  si de multe ori nu ajungi bine la final pana cand eroul o i-a din nou de la inceput. Chiar stresant pe unele harti mai compliacate :d.

Multe harti le-am trecut doar cu o stea insa datorita Game Centre-ului si a achievements-urilor, jocul te face sa iti doresti sa treci cu trei stele cat mai multe niveluri pentru a putea fi cat mai sus in top.

Chiar daca la prima impresie, atunci cand incepi jocul o sa te enerveze grafica, gameplay-ul o sa te faca sa treci repede peste acest lucru si o sa iti placa acest joc. De aceea poate fi incadrat in categoria MUST HAVE.

Nota 4 din 5 pentru KAMI RETRO.

Jocul costa 0,79 €si poate fi descarcat dinKAMI RETRO - GAMEVIL Inc.