f64.ro%20

Astazi am primit un mail foarte interesant cu noile oferte Orange pregatite special pentru clientii existenti. Sau nu, si pentru clientii existenti. Asa e mai bine.

Oferta suna cam asa “Arata-i ca la Orange clientii existenti sunt cei mai apreciati!”. Serios, de cand?…ultima data am fost tratat cam cu indiferenta de catre serviciul clienti, ma rog, poate s-au trezit la realitate in sfarsit.

Ce inseamna mai exact aceasta oferta? Inseamna aceleasi beneficii pentru clientii existenti la abonamente ca si la clientii noi, aceleasi preturi la fidelizare ca si clientilor noi si daca aveti si puncte Thank You, mai ieftine decat clientii noi.

Exemplu:

  • un abonament nou sau existent cu o valoare mai mica de 8€ primeste gratuit in primele 3 luni de la activare 50 minute nationale cadou
  • un abonament nou sau existent cu o valoare mai mare de 8€ primeste gratuit in primele 3 luni de la activare 100 minute nationale cadou
pentru toate contracte pe o perioada fixa de 24 luni.

Pe langa aceste beneficii de abonament sunt si cateva modele de telefoane ce beneficiaza de preturi identice contract nou/existent:

  • LG A225 costa 5€ pentru abonamente sau fidelizari cu valori mai mari de 9€/luna
  • Nokia C1-01 costa 15€ pentru abonamente sau fidelizari cu valori mai mari de 11€/luna
  • Samsung S5610 costa 39€ pentru abonamente sau fidelizari cu valori mai mari de 15€/luna
  • Samsung Wave 575 costa 49€ pentru abonamente sau fidelizari cu valori mai mari de 12€/luna+Net Friends(4€/luna)
  • Nokia C3-01 Touch&Type costa 49€ pentru abonamente sau fidelizari cu valori mai mari de 14€/luna+Net Mail(3€/luna)
  • Nokia N700 costa 59€ pentru abonamente sau fidelizari cu valori mai mari de 21€/luna+My Smartphone 10
  • LG Optiums Black costa 49€ pentru abonamente sau fidelizari cu valori mai mari de 21€/luna+My Smartphone 10

Nu e ceva iesit din comun dar e un pas in fata pentru Orange si pentru clientii existenti. Chiar ieri ma uitam prin “contul meu” unde am observat ca am o vechime de 9 ani si 4 luni pentru numarul meu si 6 ani si 5 luni pentru numarul mamei.

Nu pot sa spun ca experientele mele cu Orange in acesti ani au fost neplacute, altfel nu stateam atat cu ei, doar ca in ultimele luni operatorii din cadrul Serviciului Clienti te lasa cam rece in ceea ce priveste raspunsurile intrebarilor puse de tine, mai ales daca cunosti ceva amanunte despre ce inseamna Orange(tinad cont ca mi-am petrecut 7 ani invatand si prezentand ofertele lor).

© Copyright 2010 - 2016 Adrian Benea . All Rights Reserved.

HostVision HostVision HostVision
evomag.ro
%d bloggers like this: