f64.ro%20

Un top-down shooter creat de C2 Matrix care te pune in postura de pilot pe un Apache helicopter si care imi aduce aminte de vechile jocuri cu avioane create de Aracade sau Atari pentru CADE, cam asta ofera iStriker la prima impresie.

In mare parte iStriker Rescue & Combat este similar cu majoritatea shooterele top-down. Trebuie sa treci prin fiecare nivel tragand intruna dupa inmaicii care vin prin aer in diferite raiduri, elicoptere, avioane, dar si dupa cei ce se afla la sol(tancuri, turnuri de aparare, buncare). Pentru aceasta elicopterul este dotat cu arme automate(lasere) dar si cu proiectile si bombe menite sa distruga tot ce ii iese in cale. Totusi acestui joc i-a fost adaugat un element care il face diferit de celelalte jocuri de acest gen. Pe langa luptele continue trebuie sa salvezi anumite persoane care se afla la sol aterizand cu elicopterul cat mai aproape de aceste persoane pentru a se putea urca in el.

Elicopterul trage intruna fara a fi nevoit sa folosesti o tasta anume. Singurul lucru pe care nu il face singur este lansarea armelor speciale, aceasta facand-o tu prin dubla apasare a ecranului. Jocul iti ofera posibilitatea de a alege cum doresti sa contolezi elicopterul. Prin touch sau motion sensor(accelermetru). Indiferent de modul de control pe care il alegi, vei fi nevoit sa folosesti partea superioara a ecranului pentru a ateriza si a te ridica de la sol cu elicopterul. Atunci cand treci degetul in jos acesta va ateriza iar cand il treci in sus acesta se va ridica de la sol. Atunci cand folosesti modul motion, controlul elicopterului pentru aterizare/ridicare este aproape imposibil. Ideea de a ateriza in mijlocul unui camp de lupta pentru a salva oamenii mi se pare putin cam ciudata, mai ales ca este imposibil sa salvezi oamenii fara sa fii atins de catre inamic. Atunci cand elicopterul este atins de inamic acesta isi pierde din viata, din armament, din bombe si faptul ca salvezi oamenii acestea ti se imbunatatesc. Iti pot aduce combustibil, arme suplimentare, bombe, energie si vieti suplimentare.

Toate gesturile necesare pentru a te misca, a trage, a lansa bombele sau pentru a salva oamenii este foarte dificil, un mare haos in iStriker. Chiar si modul easy, care asa ar trebui sa fie, iti da batai de cap si mie mi-a fost greu sa trec din primele incercar de primul nivel datorita acestui lucru. Developerul promite ca va imbunatati aceste lucruri in urmatoarele updateuri ale jocului. Trecand peste aceste aspecte, jocul ofera o grafica 3D destul de buna pe care o poti vizualiza in cele 5 misiuni diferite. Jocul dispune si de 100 achievementsuri diferite iar scorul jocului poate fi impartasit cu prientenii din Game Centre sau chiar pe Twitter si Facebook.

Poate fi jucat atat pe iPhone/iPod Touch cat si pe iPad si costa 2,39€.

Exista si varianta FREE a acestui joc ce iti ofera posibilitatea de a traversa doua din cele 5 niveluri.

evomag.ro