f64.ro%20

Daca ai indragit Cut The Rope dar te-ai saturat de cate ori l-ai finalizat si vrei sa schimbi putin decorul, poti incerca Spider Jack. Acesta este o clona perfecta a aceluiasi publisher.

La fel ca si in Cut the Rope a lui Chillingo, Spider Jack by Clickgamer(o divizie a lui Chillingo) trebuie sa rezolvi cam aceleasi puzzleuri. Doar ca in locul mostrului care e inebunit dupa bomboane aici ai in rolul principal un paianjen care ii plac la nebunie mustele. Ca sa ajunga la mustele prinse in plasa, Spider Jack trebuie sa se prinda, cu ajutorul panzei lui, de obiectele care ii sunt puse la dispozitie, astfel in cat pe traseul lui sa culeaga si toate cele 3 stelute. Stelutele iti vor da un scor mai bun si care va conta in clasamentul din Game Centre.

125 de niveluri diferite aranjate la fel ca in Angry Birds sau Cut The Rope te trimit intr-o aventura interesanta alaturi de Spider Jack. Primele niveluri sunt foarte simple sit e ajuta sa inveti repede miscarile lui Spider Jack. Pe parcurs insa ele devin tot mai complexe si iti vor da batai de cap, mai ales in culegerea stelutelor. Tot felul de obstacole o sa intalnesti in calea ta spre o masa pe bogata, dar si obiecte care te vor ajuta sa treci peste acestea. Toate, bubbles, blowers, electricity  and teleports sunt la fel ca si in Cut The Rope.

Controlul jocului este foarte simplu si bine gandit si grafica excelenta ceea ce nu pot face din Spider Jack decat un must have.

Pentru pretul de 0,79€ o sa aveti parte de o aventura interesanta in aceasta lume a lui Spider Jack.

evomag.ro