Pentru prima data cand vezi titlul iti suna destul de ciudat “A Game With Balls”. Jocul iti ofera mai mult decat ai putea intelege din titlu. Este simplu si amuzant si poate sa iti creeze dependenta.

Foarte simplu, doar cu putina indemanare, jucatorii trebuie sa controleze un tun care trage cu bile si care este amentiat de diverse obiecte care incearca sa distruga tunul. Acestea coboara incet spre tun si tu trebuie sa le indepartezi tragad in ele.

Lucrul cel mai interesant este faptul ca obiectele nu pot fi distruse ci doar indepartate astfel ca nu are rost sa va pierdeti vremea tragand aiurea in ele in speranta ca ve-ti reusi sa le distrugeti.

Tragand prea mult in unele bile sansele sunt foarte mari sa se loveasca de altele si astfel sa devieze inapoi spre tunul jucatorului. Jucatorul trebuie sa fie foarte precaut si indemanatic pentru a putea face un scor bun.

Jucatorii au la dispozite doua tipuri de putere de foc: light sau heavy. Diferenta dintre aceste este ca heavy fire nu are aceeasi viteza de foc ca si light fire, dar ofera in schimb o putere mai mare a gloantelor. Pentru a “activa” aceste moduri de foc trebuie sa folosesti doar degetele si sa atingi ecranul. Astfel, cu un atingerea unui deget tunul va trage cu light balls, iar cu doua degete va lansa heavy balls.

Controlul jocului poate fi ales din cele doua moduri disponibile, adica prin senzorul de miscare sau atingerea ecranului. Eu am observant ca modul touch control, functioneaza putin mai bine decat celalalt.

Balls dispune de patru teme diferite de joc, “etherVISION”, “Classic”, “indigo NOTIONS” si “bubblegum ODYSSEY” dar pentru a putea sa le joci trebuie sa le deblochezi, acumuland punctele necesare pentru fiecare dintre ele. Si in celelalte teme de joc ideea de aparare a tunului se pastreaza dar ofera o diverse obiecte ce ataca tunul si o experienta mai buna.

Jocul te prinde de la inceput si cum spuneam mai sus poate crea dependenta. Fiecare joc inceput nu are sfarsit, teoretic, pentru ca este vorba doar de supravietuire nu de indeplinirea unor anumite obiective sau misiuni. Atata timp cat pazesti tunul bine jocul poate merge mult si bine. Fiecare va vedea cat de mult poate sa supravietuiasca si cat de sus poate urca in clasamentele din GameCentre. Pentru cei  0,79€, prin grafica, fizica si muzica care ti-o ofera “A Game With Balls” este o alegere foarte buna.

Jocul poate fi descarcat din AppStore.