f64.ro%20

Initial cand am descarcat acest joc, am zis “un alt puzzle game”. Curios din fire si totusi deschis la lucruri noi am zis sa nu ma grabesc atunci cand spun “un alt puzzle game” ca s-ar putea sa nu fie asa si poate chiar sa regret cele spuse. Dreptate am avut pentru ca Pirate Gunner m-a inebunit din primul minut de joc. M-a facut “dependent” si pot sa spun ca l-am jucat vre-o 3-4 zile inebunit timp in care l-am si dus pana la capat chiar daca in unele locuri mi-a scos peri albi.

Cum spuneam, Pirate Gunner este acel tip de joc care te prinde si nu te mai lasa pana nu reusesti sa treci la urmatorul nivel, la urmatoarea misiune, sa infrangi urmatorul pericol si sa descoperi acele lucruri noi care te tin concentrat asupra jocului.

Pirate Gunner este un epic pirate sea battle puzzle game in care te poti considera, chiar pentru cateva zeci de minute un mic Jack Sparrow impotriva tuturora. Detii o nava destul de mare cu un echipaj pe masura, dotat cu tot felul de tunuri si armament pe care poti sa il folosesti impotriva inamicilor sau in timpul jafurilor altor vase ce iti ies in cale sau chiar impotriva monstrilor marini ca doar suntem intro lume de poveste, o lume la fel cum si Piratii din Caraibe ti-a aratat-o in cinematografe. O lume plina de comori, plina de pirati cu un singur ochi si cu un picior de lemn, fete frumoase, oameni bogati, arme, aur, tatuaje, mult alcool si lupte crancene si multe alte lucruri pe care nici un pirate has ever seen upon the 7 seas!

Jocul are 3 moduri, Story Mode, Puzzle Mode si Arcade Mode pe care il deblochezi dupa cateva misiuni jucate in Story mode. Astfel, modul Sotry este impartit in 20 de acte difertie in care intalnesti tot felul de “inamici” pe care trebuie sa ii infrunti. Bineinteles ca cei de l-a inceput sunt destul de usor de distrus insa pe cum avansezi in joc te lovesti de unii tot mai puternici astfel ca cel din urma, iti va da multe batai de cap, dar asta o sa va las pe voi sa descoperiti.

Pentru a invinge trebuie sa iti organizezi bine echipajul astfel ca cei ce se ocupa cu prepararea proiectilelor tunurilor impreuna cu cei ce incarca tunurile si cu tragatori sa se sincronizeze cat mai bine. Pentru acest lucru intervine jocul de puzzle pe care tu trebuie sa il gandesti cat mai repede, cat mai bine pentru a da rezultate cat mai bune in luptele tale.

Plansa de joc este formata din tragatori si tunieri. Tu trebuie sa faci un traseu cat mai scurt, rapid catre fiecare ghiulea sau daca este posibil catre cat mai multe astfel de ghiulele care iti dau o forta si un damage cat mai bun. Poti, in traseul tau sa te ajuti de diferitele bonusuri care iti intaresc lovitura, sau iti umplu nava de bani sau aur sau chiar sa iti repare nava atunci cand aceasta este lovita.

Jocul nu este foarte complicat doar ca atunci cand inamicul tau este la fel de puternic sau chiar mai puternic decat tine trebuie sa te misti si sa lovesti cat mai repede si cat mai puternic pentru a putea invinge. Toata aceasta munca si concentrare este ajutata de muzica antrenanta in stilul povestilor cu pirati si de echipajul tau care te incurajeaza si te avertizeaza de ce si cum se intampla pe mare. Povestile dintre piratii care sunt pe nava si dintre personajele cu care te lupti sunt de-a dreptul fantastice, astfel ca de multe ori ma trezeam ca rad singur si ma amuz de conversatiile lor.

Modul Puzzle iti ofera 50 de niveluri diferite de joc in care trebuie sa gasesti traseul corect din cateva miscari(limitate) dintre fitil catre ghiulea.

Modul Arcade iti ofera o lupta continua intre nava ta si alte nave inamice in care trebuie sa dovedesti ca esti un pirat adevarat si poti supravietui unor atacuri constante si ca echipajul tau da dovada de multa perspicacitate si capacitate de lupta.

Pirate Gunner iti ofera posibilitatea de a imartasii cu prietenii tai de pe Facebook si Twitter toate scorurile si victoriile tale, cat si integrare in GameCentre alaturi de cele 20 de achivementsuri pe care trebuie sa le descoperi.

Joaca Pirate Gunner si dovedeste-ti tie si prietenilor tai ca esti un pirat adevarat demn de a naviga prin marile si oceanele lumii. Have fun!

Jocul poate fi descarcat din AppStore la pretul de 1,59€ si poate fi jucat atat pe iPhone si iPod touch cat si pe iPad. Daca va grabiti il puteti lua cu doar 0,79€ deoarece e la reducere pentru o perioada limitata de timp.

evomag.ro